~Nuffy nuff nuff~

Tuesday, April 26, 2016

Stesen LRT Cheras. Ada apa?

Dear my online diary,

Bila aku turun kat stesen LRT Cheras,
1. apa aku buat?
2. siapa aku jumpa?
3. ada apa dekat sana?

Bila aku ke sana, tidaklah aku merendek, pergi lepak dengan siapa-siapa entah.

Mostly aku ke sana sebab aku pergi kedai yang jual alat-alat buat kek.

Sebab?

To bake of course!

Aku tak pandai buat kek, tak pandai masak tapi aku suka mencuba dan makan.

Bila pergi kedai ni, mood jadi happy sangat, sebab macam-macam kelengkapan, bahan yang ada untuk aku buat eksperimen kat rumah. Kalau nak meniaga ambil tempahan kek ke apa, eloklah sesiapa yang duduk berdekatan try tengok-tengok barang yang diperlukan kat kedai tu.

Ini nama dan alamat penuh kedai tu:

Gegar sikit sebab masa tu sejenis gigih snap dalam teksi.

Masa aku pergi kedai tu sibuk shopping barang buat brownies kedut sebenarnya. Adik aku mintak tolong buat dua kotak untuk dia bawak ke office. 

Sebelum letak topping =)


Topping serabut. hee~


Resipi refer kat blog Azlita Masam Manis.

Ada cita-cita nak ambil tempahan brownies tapi tinggal impian jelah. 

Sapo nak boli brownies den? Nak buek untuk diri sendiri pun tak sompek =__="

No comments:

~Nuffy nuff nuff~