~Nuffy nuff nuff~

Tuesday, June 23, 2015

Kunyah-kunyah Ramadhan..ehh Raya..ehh


Situasi 1

Bayangkan, nasi impit atau lemang makan dengan serunding ayam atau serunding daging.
Tak pun, masa buka puasa jap lagi dapat nasi panas dengan serunding.
Nak ohsem lagi tambah telur mata. hoihhh tak mengancam ke??
Ewah, tak dapek nasi, roti pun jadi oihh!
Tak cukup masa buka, sambung pulak ratah serunding tu lepas pulang dari tarawikh!


Situasi 2

Kau  dah susun cantik kuih raya dalam balang kaca beli kat IKEA.
Hasrat hati nak makan kuih-kuih tu masa tengok ASTRO RIA jap lagi.
Lepas tu datang tetamu, duduk tak sampai beberapa minit dah kosongkan balang tu.
Nah, nasib baik kau masih simpan baby karipap dan baby popia dalam almari.
Apa lagi, engkau pun ambil dan peluk balang berisi baby karipap dan baby popia tu, makan sambil tonton saluran ASTRO RIA kegemaran.
Puas hati kau gemuk sorang-sorang mentekedarah! lulz~


Ish ish ish.. haloba sungguh sifat di atas.

Soooooo,

Mana nak beli serunding sedap ni?

Mana nak beli mini karipap sedap tu?

Mana nak beli mini popia sedap hah?


Tak payah pening-pening.


Contact je KAK HARYANI 

TEL : 012-921 8016

FACEBOOK :  ALIA HARYANI







Mari bantu Kak Haryani dan anak-anaknya.

Catch up her BLOG to read more :)












Again, 

to order please contact:

HARYANI  (012-921 8016)





Salam Ramadhan =)

7 comments:

CikLily Putih said...

sedappp nye

Kira Sakura said...

saya sampai sekarang tak suka sangat makan serunding. ada lagi dalam peti tak berusik huuuu

aeinna Musa said...

Songgah follow #578..

Saya suka serunding mkn dgn roti;)

zulhilmitempoyak said...

glurppp.. kelantan ada satu!

MizzTina said...

bila dlm entry suh bayangkn, cecepat akak scroll.. laparina

ummi aqilah (LM) said...

Akk plg suka karipap mini!

nik ros said...

sedapnya

~Nuffy nuff nuff~