~Nuffy nuff nuff~

Tuesday, June 16, 2015

Hati Perempuan

Brader was waiting for the result of his medical checkup last month.

So we had a conversation through WhatsApp. Me, asking silly normal thingy as usual;


"Dah jumpa doktor?"

"Dah dah. Ni tunggu result"

"Oh okay. So doktor cakap apa tadi?"

"Entahlah..pelik doktor ni..dia pegang-pegang sambil senyum-senyum"


Mak sentap sekejap.


Pegang???

Senyum???


Terus nak tanya doktor lelaki ke perempuan, tapi cover lagi.


"Oh really? Kenapa dia senyum-senyum?"


Jealous. Entah-entah doktor tu senyum sebab brader lupa zip seluar tak?


But really, why is the doctor "pegang-pegang senyum-senyum" pulak?


"Seganlah. Dah la doktor ni muda lagi, pakai skirt, tudung macam Nana Hajima"


I can't really remember but he did mentioned a name that maybe referred to Hana Tajima.
Thing was, the name came out so weird.

Its HANA TAJIMA baby..!! HA-NA TA-JI-MA!


Masa tu aku punya muncung, jeles, menjeling telefon dah macam menjeling kat brader pulak.


Being a typical girl, i replied;

"Oh okay"

"Lawa lah?"

"Suka lah?"


Selang beberapa minit baru brader reply,

"wekkkk......."

"wekkkk haha kena tipu!"

"wekkkk......."


Damn you jealousy!




6 comments:

AYuNG said...

hahha... comel

=)

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha dia saja nak tgk reaksi tu..

Yana MIB said...

haha padan muka kan! akk dulu selalu gak kena gini...skrg haa berani nk memain...ada tarik muncung 8 inci jenuh nk pujuk padan muka kt dia balik...hahaha :p

YattAkasah said...

hahahah.. comelnye. pmpuan bab jles dhsyt kan.kkikiki. memahami

Kira Sakura said...

hahahahahahhaa

kannnnnn

mohon bertabah :p

MizzTina said...

kahkahkah...sape yg xjeles kan.. btw, husband akak smpi skang suka mengusik mcm tu.. "kuar dagn awek ni"

~Nuffy nuff nuff~